Livet blir ofta inte som man tänkt sig...

Kommentera
...ibland blir livet bättre och ibland sämre. Det har nu gått några månader sedan jag avslutade min senaste behandling och än så länge mår jag bra. Självklart hoppas jag att jag aldrig mer får något större återfall men det kommer snarare bli tvärtom. När jag blev "frisk" 2011, återgick till jobbet, var gravid och födde en son och blev därmed mamma, gifte mig... utan större återfall var jag stolt över att jag klarat allt så bra men sedan föll allt igen. Ni som läst mina tidigare inlägg vet att det fanns många anledningar till att jag gjorde det och dessa skulle förmodligen fått många på fall men ändå... jag kände mig lite misslyckad. Nu vet jag bättre än att tycka jag är dålig på grund av återfall. Det viktigaste är att jag fortsätter framåt och tar mig ur hur många återfall jag än har även om jag hoppas på färre än fler...